.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این ایثارگران در این ماه افزایش حقوق خواهند داشت؟
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبر‌ها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد . ابلاغ مجوز واردات خودرو ویژه جانبازان
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد .(ادامه)
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد. پاسخ رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد.(ادامه)
2900 نفر از ایثارگران شاغل خواستار تبدیل وضعیت شدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه 2 هزار و 900 نفر از افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان از این اداره کل نامه تبدیل وضعیت دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون تبدیل وضعیت 2 هزار و 89 نفر از متقاضیان انجام شده است. (ادامه)
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی گفت: روز یکشنبه ۱۷ اسفند، مراسم قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی محدود از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های اجتماعی .... تجلیل از خانواده زنان شهیده و بانوان جانباز مازندران با حضور استاندار
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی گفت: روز یکشنبه ۱۷ اسفند، مراسم قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی محدود از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های اجتماعی ....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است.... رونمایی کتاب «ماه پنهان نمی‌ماند» / روایت درخشش بانوان در دفاع مقدس
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است....(ادامه)
آیت الله لائینی:فساد و بی عدالتی آفت حیات طیبه است
نماینده ولی فقیه در مازندران، وجود فساد، هجمه دشمنان و بی عدالتی ها را از آفت های حیات طیبه دانست و خواستار مبارزه با آن شد.(ادامه)
تکریم از خانواده شهیدان طوسی/ یک کتاب رونمایی شد
به مناسبت روز تکریم از مادران و همسران شهدا از خانواده شهیدان طوسی با حضور مسئولان فرهنگی قرآن و عترت مازندران تقدیر و کتاب « عروس حضرت قرآن» رونمایی شد.(ادامه)
سهمیه کنکور همسران و فرزندان ایثارگران تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون سهمیه کنکور فرزندان و همسران ایثارگران را تغییر دادند.(ادامه)
پیام سرلشکر باقری به مناسبت روز جانباز
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی جانبازان را شهدای زنده و سند افتخار انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست و تاکید کرد: رسالت جانبازان عزیز در جبهه‌های مقاومت اسلامی بر دوش مدافعان حرم تبلور یافته است.(ادامه)
خدمات‌رسانی مازندران به کاروان راهیان نور 13 استان کشور
دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا استان مازندران گفت: ستاد راهیان نور مازندران ضمن ارائه خدمات به زائران مازندران، خدماتی را به زائران 13 استان کشور هم ارائه کرده است.(ادامه)
رئیس جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه با حیدر بنایی جانباز 70 درصد قطع نخاعی انقلاب اسلامی که در سال 60 محافظ وی بود، دیدار کرد.
خاطره جانبازی که در سال 60 محافظ روحانی بود
رئیس جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه با حیدر بنایی جانباز 70 درصد قطع نخاعی انقلاب اسلامی که در سال 60 محافظ وی بود، دیدار کرد. (ادامه)
آمار جدید جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا
(ادامه)
سهمیه ‌۲۵ درصدی خانواده شاهد و ایثارگر برای ورود به دانشگاه‌ها حذف شد
با رای نمایندگان مجلس اختصاص ۲۵ درصد از سهمیه ورود به دانشگاه‌ها به خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر از متن لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور حذف شد.(ادامه)
علیرضا قلی زاده قدردان شما شهدا و رزمندگان مدافع حرم هستیم (يادداشت)
علیرضا قلی زاده(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از اشتغال بیش از 95 درصدی فرزندان شاهد این استان در دستگاه های دولتی طبق ضوابط قانونی خبرداد.
اشتغال بیش از 95 درصدی فرزندان شاهد مازندران
شمال نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از اشتغال بیش از 95 درصدی فرزندان شاهد این استان در دستگاه های دولتی طبق ضوابط قانونی خبرداد. (ادامه)
معاون رئیس جمهور با خانواده شهیدان عبوری دیدار کرد
معاون رئیس جمهور از خانواده شهیدان عبوری و جانبازان بی‌غم و پریجی در ساری دیدار و دلجویی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه هفته دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که همزمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده اند و همچنین خانواده های آنان، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند. جانبازان تابلو و تصويري از دوران ابتلاء بزرگ ملت ايران در دوران دفاع مقدس هستند(خبر)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه هفته دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که همزمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده اند و همچنین خانواده های آنان، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز: «نمی‌دونم بچه‌ها رو کجا بردن. شنیدم که می‌فروشنشون به خونواده‌هایی که بچه ندارن. تازه خیلی بالا‌تر از قیمتی که از ما خریدن؛ پنج شش میلیون. شنیدم که می‌برنشون تهران.».... از۷ میلیون تومان به بالا؛ درآمد فروش بچه در شمال ایران!
شمال نیوز: «نمی‌دونم بچه‌ها رو کجا بردن. شنیدم که می‌فروشنشون به خونواده‌هایی که بچه ندارن. تازه خیلی بالا‌تر از قیمتی که از ما خریدن؛ پنج شش میلیون. شنیدم که می‌برنشون تهران.»....(ادامه)
عیادت مقیمی از جانباز قطع نخاعی در نکا+عکس
(ادامه)
قانون بیمه شخص ثالث تمدید شد
(ادامه)
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق در بررسی‌هایی که انجام شده است برای مشمولان متاهل و دارای فرزند که بیش از 8 سال غیبت خدمت سربازی دارند تخفیفاتی را در نظر گرفته که بر این اساس برای مشمولان متاهل 5 درصد و برای مشمولان دارای فرزند، به ازای هر فرزند 5 درصد از مجموعه جریمه آنها کسر شود.

 دیپلمه ها 10 میلیون تومان، پزشکان متخصص 50 میلیون تومان
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق در بررسی‌هایی که انجام شده است برای مشمولان متاهل و دارای فرزند که بیش از 8 سال غیبت خدمت سربازی دارند تخفیفاتی را در نظر گرفته که بر این اساس برای مشمولان متاهل 5 درصد و برای مشمولان دارای فرزند، به ازای هر فرزند 5 درصد از مجموعه جریمه آنها کسر شود. (ادامه)
دیدار با 1023 خانواده شهید مازندران در دهه‌فجر
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از دیدار با یک‌‎‌هزار و 23 خانواده شهدای مازندرانی در ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد. (ادامه)
تحصیلات عالی برای این افراد رایگان شد
(ادامه)
خانواده‏‌‏شهدا نباید احساس کنند فراموش شده‏‌‏اند
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه خانواده‌های شاهد تنها نیاز به مسائل مادی و رفاهی ندارند، گفت: آنها هیچ گاه نباید احساس کنند در جامعه فراموش ‏شده‌اند.(ادامه)
درس عاشقی همسر جانباز قطع نخاع مازنی+عکس
در حج تمتع امسال همسرجانباز سید عامری همچون پروانه بر گرد شمع،به دور این جانباز قطع نخاع که بر روی ویلچر برانکاردی سوار است ،می گشت واین نقشی است که هیچ کس جز خود حضرت حق نمی تواند مزدی برایش درنظر بگیرد.(ادامه)
گلچینی از بیانات رهبري به مناسبت روز جانباز(يادداشت)
(ادامه)
سومین یادواره 40 شهید هادیشهر برگزار می شود
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: حاضرم در صورت دستور استاندار محترم به عنوان اولین فرماندار زن مازندران معرفی شوم چراکه معتقدیم بانوان مازنی ...



جمشیدی: حاضرم اولین فرماندار زن مازندران شوم
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: حاضرم در صورت دستور استاندار محترم به عنوان اولین فرماندار زن مازندران معرفی شوم چراکه معتقدیم بانوان مازنی ... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.